Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hormonihoito
Hei hoit-su!Toivottavasti en antanut sinulle väärää kuvaa, kun minulle ei suositeltu terveen rinnan poistoa.
Minulle jäi asiasta aivan positiivinen mieli, että he tosiaan olivat sitä mieltä minun tapauksessani.
En usko, että asia olisi ainakaan minun kohdallani paikkakunnasta riippuva, koska minua hoitaneet ja hoitavat lääkärit ovat alansa asiantuntijoita, huippukirurgeja.
Minulle kerrottiin ja esiteltiin ennen leikkausta rinnankorjaus vaihtoehdot ilman, että itse ymmärsin kysyä. Kaikesta leikkaukseen ja rintasyöpään liittyvästä on kerrottu yksityiskohtaisesti.
Itselläni oli ja on sellainen tunne, että minusta todella välitetään ja he yrittävät antaa minulle kaiken sen avun, joka kohdallani on parasta.
Toivon, että näin on myös sinun kohdallasi ja kaikilla rinta- ym. syöpäpotilailla Suomessa.
Kysy vain rohkeasti lääkäreiltä mikä sinulle on paras vaihtoehto.
Terv. Manti
- hormonihoitohoit-su
- Re: hormonihoitoTypsy
- Re: hormonihoitotissitön
- Re: hormonihoito03092012
- Re: hormonihoitomanti
- Re: hormonihoitohoit-su
- Re: hormonihoitoLiila-Roosa