Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Turrat jalat

Hei Hymy12!

Vielä en omalta kohdaltani voi puhua hoitojen päättymisen jälkeisestä ajasta, mutta koko Taxo- ja ainakin vielä ensimmäisen cef:n jälkeinen aika jalkojeni osalta on ollut mahdoton. Niistä on kaikki voima vex.

Olin tänään syöpälääkärillä ja valitin juuri jalkojeni ja käsieni lihassärystä, mutta ei hän niihin mitään "osannut" sanoa. Kysyi vain, että minkä vahvusta Buranaa tai Panadolia minulla on särkyihin ottaa. Ei siis auttanut vaikka sanoin, että näihin särkyihin ei Burana eikä Panadol vaikuta kuin lyhyen ajan lieventävästi. Aamuisin varsinkin menee pitkään ennen kun jalat toimivat kunnolla.

Sormien päät minulla olivat taxojen aikana hellät ja puristusvoima on sormistakin kadoksissa. Nyt ne ovat, ainakin toistaiseksi, rauhoittuneet. Kynsien alle on tullut jotain merkkejä muutoksista, mutta ovat kuitenkin vielä hyvässä kunnossa.

Toivottavasti joku kanssasisarista voi kertoa, että nämäkin sivujuonteet häviävät ajan myötä. Toivon Sinunkin puolestasi, että mahdollisimman pian.

Uppe

Toivottavasti saat
Uppe | 16.1.2013 klo 16:27:46