Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Turrat jalat
Onhan nämä sytöstaatit sellaisia aineita, että ei varmaan ole sellaista ihmistä kelle ne ei jättäisi mitään vaivaa...en minä ainakaan voi uskoa. Minulla loppui sytöt maaliskuussa 2012, eli kohta vuosijuhla edessä. Oikea jalka on melkoisen "omalaatuinen" ukkovarvas on kuin puudutettu, ja öisin on jalassa myös jomotus-särkyäkin, ei joka yö onneksi...Hoitojen aikana molemissa jalkaterissä oli tunnotomuutta ja pistelyä, mutta vasenjalka on normalisoitunut nyt tässä vajaan vuoden aikana. Myös sormista meni voimat ja olivat tikkuilevat, en saanut mandariinia kuorittua...ovat nyt lähes normaalit...Huomaan,kun rasitusta paljon, myös pistelyä ja turvotusta käsissä...jos olen ymmärtänyt oikein, eivät 100% tule entiselleen...että näillä mennään:)Mutta nämä on mielestäni pieniä vikoja, jos näillä päästään vuosia/vuosikymmeniä eteen päin .Toki on mukavaa ja helpottavaa, kun huomaa että jossain tapahtuu edistymistä/paranemista.
Tärkeintä on että tauti saadaan pysymään aisoissa!
Kevätaurinkoisin terkuin!
- Turrat jalathymy12
- Re: Turrat jalatUppe
- Re: Turrat jalatSilkki
- Re: Turrat jalatkuurankukkanen
- Re: Turrat jalatPallu
- Re: Turrat jalathymy12