Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihanaa, kaljunhoitovinkkejä ;)
Mulla on nyt ehkä millin sänki kasvanut sen jälkeen, kun kyllästyin tippuviin tuppoihin ja ajoin kaljuksi koko pään. Pesen ihan tavallisella suihkusaippualla ja vaihdellen öljyän, laitan jotain ihovoidetta tai olen laittamatta.Sitä ihmettelen, miten paljon ihosolukkoa lähtee päänahasta saunomisen yhteydessä. Onko kellään samanlaista havaintoa? No nyt tietty helteet on aiheuttaneet hikoilua ja senkin takia sitä irtoaa.
Peruukkia käytän vain vaativimmissa tilaisuuksissa; kotona kaljuna ja auringossa huivipäisenä.
Meinas käydä muuten hassusti kun olin peruukkipäisenä eräässä kesätapahtumassa ja päätimme lähteä veneretkelle moottoriveneellä. Aluksi yritin pitää ns. "näkymättömästi" toisella kädellä peruukkia kiinni siinä tuulessa, mutta eihän sitä kauaa jaksanut. Niin sitten tyylikkäästi otin kaksin käsin kiinni irtotukastani ja sanoin kanssamatkustajille, että "älkää nyt säikähtäkö, mutta mun täytyy ottaa tää pois, ettei sitä tarvii kohta naarata tuolta järvestä"...olihan se hieman outo tilanne, hmm...sain sitten auringonsuojaksi huivin, ettei nahka palant.
Terveisin yks kaljukerholainen :)))
- Paljaan pään hoitaminenstrawberry
- Re: Paljaan pään hoitaminenhoitsu40
- Re: Paljaan pään hoitaminenstrawberry
- Re: Ihanaa, kaljunhoitovinkkejä ;)Tarutar
- Re: Ihanaa, kaljunhoitovinkkejä strawberry