Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeen

Tänäänkin olen ihmetellyt ylipirteää oloani ja samalla sitä että keskittymiskyky on aikalailla kateissa. Mieleen juolahtaa vaikka mitä tekemistä ja saman tien unohtuu. Mutta väsymyskin saapuu yllättäen joten ei elimistö normaalitilassa käy.Lähdin käymään kaupassa ja unohdin rahat kotiin, enkä muistanut viedä kirjettä postiin. Autolla ajaessakin tuntui siltä, varovainen tulee olla. Tavarat mm silmälasit ja avaimet ovat jatkuvasti kateissa.

Pelkään nyt suunnattomasti kaikkia pöpöjä ja olen yrittänyt hokea miehellenikin että please nyt tarkkana, ei mitään riskejä flunssan suhteen. Seuraavat 5 viikkoa kun selvitään niin nämä hoidot ovat toivottavasti ohi. Kodin ulkopuolella liikun käsineet kädessä. Opiskelemassa oleva poikani järjesti tänään keskustelunaiheen ja perheneuvottelun. Hän kertoi valmistuvansa ja ehdotti juhlia kahden viikon päähän juuri kun olen saanut 2.CEF:in. Kysyin vieraista:Hän ehdotti samantyyppisiä kuin yo-juhlat, muttei niin virallisia, sukulaisia, serkkuja, naapurit. Pyysin armonaikaa, juhlat olisi kyllä mukava järjestää, mutta ajankohta on kaikkea muuta kuin sopiva. Neuvottelut jatkuvat.

tullis | 6.10.2011 klo 22:33:11