Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeen
Mulla myös hoitoviikolla leikattu rinta ihan outo; hassun mallinen, arpi punoittaa vähän ja siitä arven alta on kova. Nyt se on taas aika tavallisen oloinen (siis niin tavallinen kun se nyt voi olla) kun lähestytään seuraavaa hoitoa, joka on siis maanantaina.Mä olen ehkä myös keskimääräistä hajamielisempi.... Tosin töissä suoritin juuri tällä viikolla lääkehoidon tentit ja lääkelaskut, vaikka olin aivan varma, että ei tuu mittään :o) Mutta kyllä ne meidän sytostaateilla "huumatut" aivot näemmä vielä jaksaa pelittää kun on sen aika. Mutta mä olen kyllä oikeasti ilman sytojakin välillä sellainen lahopää, ettei paremmasta väilä!
Mä olen lähinnä töissä huolehtinut extrahyvin käsihygieniastani, eli käsidesiä kuluu kyllä. Enkä hoida eristyspotilaita. Mutta muuten halailen mummoja entiseen malliin :o)
Tänään labrassa, tekstarilla sain osan tuloksista; Hb 130, leuk 4,1 ja tromb 256. Ilmeisesti neutrofiilitkin asiallisella tasolla, koska ei kuulunut soittoa, että hoito siirtyisi. Mulla on ilmeisen matalalla tasolla normaalistikin Leuk ja neutr; lähtö 4,1 ja 1,93. Muitta näyttäisi kiltisti nousevan samalle tasolle takaisin. Hb vähän laskenut, kun lähtö oli 144. Ensi viikko sitten saikulla maanantain hoidon jälkeen. Valmiiks jo ottaa päähän torstai ja perjantai, kun tietää, että ne on ihan kamalat päivät!!!
Mutta viikonloppuja kaikille!
- Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeenKarhutar
- Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeenSyysnainen
- Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeenHelena1961
- Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeenKatjusmaaret
- Re: Elämä voittaa CEF:in jälkeenSini-likka