Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 1 ja 2 vaiheen lääkkeet käytetty munasarjasyöpään, entäs nyt?
Sain ensin perinteiset hoidot. Tauti eteni silti.Hakeuduin yksityiselle syöpälääkärille kysymään, onko jotain vielä.
Siellä sain kahden vuoden ajan intervalleittain pieniannoksista Taxoterea yhdistettynä täsmälääke Avastiniin. Tämä yksityispuolella, koska Avastinia ei ole suostuttu antamaan julkisella tautiini, eikä anneta vieläkään ainakaan täällä Hyks-piirissä.
Sen jälkeen tuli luuydinlama, tauti eteni. Sytot lopetettiin.Tauon jälkeen sain onkolyyttisen virushoidon, joka tehosi minulle hyvin. Nyt olen kahden vuoden aikana saanut onkolyyttisiä virushoitoja kuusi kertaa. Viime keväänä koetettiin jotain uutta sytostaattia, mutta se ei sopinut.
Onkolyyttinen virushoito on vielä kokeellinen ja sitä voi saada vain privaatissa.
Hoidoistahan on vaikea sanoa, koska jokainen syöpätapaus on yksilöllinen. Se mikä auttaa yhdelle, ei välttämättä auta toiselle ja päinvastoin.
En tiedä, mikä on taloudellinen tilanteesi, onko varaa yksityishoitoon? Se on kallista, mutta usein siitä ei julkisella edes mainita, monikaan ei siitä tiedä, vaikka olisi varaakin. Minä olen kiitollinen siitä, että minulle eräs julkisen työntekijä mainitsi yksityisestä hoidosta.
Onkolyyttisistä virushoidoista löydät tietoa www.docrates.com sivuilta.
Toivottavasti modet ei poista, tarkoitus ei ole mainostaa, lääkärithän sen päättävät, mikä sopii kenellekin. Tietoa toki voi hakea netin kauttakin, jotta osaa kysellä. Voimia!
PS: Ei yksityisviestejä, kiitos.
- Re: 1 ja 2 vaiheen lääkkeet käytetty munasarjasyöpään, entäs nyt?Hillevi