Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 1 ja 2 vaiheen lääkkeet käytetty munasarjasyöpään, entäs nyt?
Mitähän kaikkia lääkkeitä sinulle on annettu?Itselleni on annettu viimeisen 12 vuoden aikana useita erilaisia sytostaatteja, jos yksi ei ole tehonnut on kokeiltu toista. Näin on tauti saatu pidettyä kurissa tosiaan näin pitkään, paranemista ei toki ole enää aikoihin luvattu. Sytostaatteina ovat olleet mm taxol, carboplatin, taxotere, hycamtin, caelyx, gemzar, navelbine, eli vaihtoehtoja kyllä on vaikka millä mitalla jos vain elimistö kestää nuo aineet. Itselleni on tullut yliherkkyys platinayhdisteitä kohtaan joten sitä sisältäviä sytostaatteja ei minulle enää anneta.
Tuo Hillevin mainitsema avastin on minulla kokeilematta, jossakin vaiheessa sitä kyselin lääkäriltä, muttei katsonut tarpeelliseksi minun kohdallani.
Jos sinulla tuo gemzar pitää taudin kurissa, niin sehän on ihan hyvä tilanne ja kannattaa jatkaa tuota hoitoa.
Hyvää alkanutta vuotta kaikille palstalaisille sairauksista huolimatta!
- Re: 1 ja 2 vaiheen lääkkeet käytetty munasarjasyöpään, entäs nyt?toiveikas