Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työssäkäynti stytojen aikana ja onkokokemuksia sairausloman keskeyttämisestä
Hei Päivänsade!Opiskelen Avoimessa AMK:ssa. Siellähän on tarjolla monelaisia kursseja ihan kiinnostuksesta rippuen. Minä opiskelen oikeutta ja hallintoa. Ja myös yliopistolla näyttää olevan monenlaista opiskelutarjontaa.
Kesän lopulla, kun mieheni palasi loman jälkeen töihin ja lapset aloittivat koulun, niin ajattelin, että minulla varmaan pää räjähtää kotona yksin olleessa, miettiessä "syntyjä syviä" ja tätä sairautta. Onneksi aloitin opiskelut ja sain elämääni aivan uutta sisältöä. Olen ottanut sen asenteen, että opiskelen omaksi iloksi, ilman stressiä ja turhia paineita. Suosittelen kyllä lämpimästi, jos vain tuntuu siltä, että voimia riittää.
t.Kesätuuli
- Re: Työssäkäynti stytojen aikana ja onkokokemuksia sairausloman keskeyttämisestäKesätuuli