Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Eka taxo takana ja toinen jo häämöttää...

Hei!

No nyt ollaan matkalla toiseen taxoon pikkuhiljaa. Ekasta en saanut mitään kummenpia oireita. Hiuksetkin vielä päässä ja en olisi huomannut niiden irronneen tavallaista enemmän. Jäähattua en ottanut nyt eka kerralla mut toisella aion kokeilla. On pikkujoulut tulossa ja toivoo et ei kovin karvat rapisi..
Hoidot jälkeiset päivät meni ihan hyvin siihen asti kun kortisonit lopetti. Siitä alkoi lihaskivut, vatsavaivat ja akne.Ikinä ole ollut aknea nii nyt. Lapset sanoi että olen kuin teini..Jopa päähahkakin on täynnä aknea. Sammasta tuli kieleen mutta sekin lähti,,vichyvesi oli suureksi avuksi ja puolukkahillo, suu ei ole muuten ollut kipeä. Vatsan löi ihan jutturaan vaikka olen aina ollut ns. löysävatsainen.Lopulta sisuunnuin ja söin yhtenä päivänä kokonaisen pussin kuivattuja luumuja ja luvattu lopputulos tuli ja voi sitä määrää. Nyt yritän säännöölisesti syödä luumua ja muuta vatsaa edistävää vielä huolellisemmin. Muuten olen voinut liikkua ylkona voinin mukaan.. Kauppa reisuilla kovasti jännitän jos jonkun pöpön sieltä saan ja siiten sitä mentiin kun kuume tulee.Tosin oma lääkäri sanoi et riittää että vähän varoo niitä nuhaisempia ihmisiä ja että flunssa tulee kun on tullakseen. Millasia oireita teille tuli tuon kortisonin jälkeen ja millä niitä lievititte. Entä miten äkkiä uskalsitte kulkea ns. ihmisten ilmoilla tuon hoidon jälkeen.
Itse olen tosi arka lähtemään siksi että pelkään että saan jonkun nuhan ja yskän.Kaveriakaan ei ole kenen kanssa lähteä, kaikki ystävät päivisin töissä, yksin on tylsää liikkua.Yritin tuolta etsiä mutta ei vaan osunut silmään. Nyt on viikko hoidosta ja ajattelin olis varmaan jo ihan turvallista kulkea. olokin vallan hyvä. Tsemppiä muillekin hoidoissa käyville ja niitä aloittaville. Tästä kyllä selvitään. Nyt koiran kanssa raikkaaseen syyssäähän että ruokakin maistuu.

Memmu
Memmu66 | 24.10.2011 klo 12:13:52