Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
rintasyöpä (kö)
hei vaan kaikille..huolestuttaa sen verran, että on pakko jonnekin purkaa tätä, ja täällä kun on sellaisia ihmisiä jotka taatusti ymmärtää huoleni täysin, niin tänne siis..
minulla on siis pahkula vasemman rinnan yläosassa, ja varasin juuri ajan lääkäriin että se tutkittaisiin..
olin eilen melko pitkään puhelimessa sairaanhoitajan kanssa, joka on erikoistunut syöpäsairauksiin, ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että nyt hakemaan varmuus.
tämä pahkula kun on ollut tuossa jo kesän alusta, ja olen "omatarkkaillut" sitä monta kuukautta, että se ei mihinkään muutu kuukautiskierron mukana..
ihmiset joilla on rintasyöpä, kertoisitteko missä kohdassa rintaa on teillä se pahkula ollut?, ihan vaan mielenkiinnosta.. kouluterveydenhoitajani oli skeptinen tämän suhteen koska tämä sijaitsee "niin ylhäällä" hänen mielestään..
eilen puhelimessa ollut syöpäasiantuntija tosin oli sitä mieltä, että sen sijainnilla rinnassa ei ole mitään merkitystä, se on siellä, ja se on tutkittava, sanoi hän..
olen kuitenkin 27 vuotias kahden lapsen äiti, niin en ehkä kuulu ns. riskiryhmään ikänikään puolesta, mutta ei se ikä tunnu olevan este ikäville sairauksille, mitä olen yhtään ympärilleni katsellut..
vaikka ei ole vielä mitään kokeita edes tehty, mitään kuvauksia ollut, niin olen jotenkin ahdistunut siitä, että joku oli niin hulissaan ja topakkana patisti tutkittavaksi.
kyllä vähän pelottaa, vaikka ei ole välttämättä mitään syytäkään, voihan se olla vaikka joku rasvapatti tai kysta? tosin kuvailtuani sen olevan kiinteä laattamainen alue, josta sitten kohoaa sellainen muhkura, ja tämä on liikkumaton ja kiinteä, niin hän epäili kystan mahdollistuutta.. mutta painotti sitä, että mikään ei ole varmaa ja mitään ei voi tietää, ennenkuin tarvittavat tutkimukset on tehty.
tässä nyt odotan että pääsen ensin edes sinne lääkärille, saati että laittavatko he sieltä sen lähetteen jatkotutkimukseen. lääkäriaikani on vasta 24.10, tuntuu jotenkin kamalalta odotella.
- rintasyöpä (kö)poppana
- Re: rintasyöpä (kö)Janna61
- Re: rintasyöpä (kö)carpe diem!
- Re: rintasyöpä (kö)tullis
- Re: rintasyöpä (kö)poppana
- Re: rintasyöpä (kö)Janna61
- Re: rintasyöpä (kö)Anskuli
- Re: rintasyöpä (kö)tullis
- Re: rintasyöpä (kö)poppana
- Re: rintasyöpä (kö)gugi53
- Re: rintasyöpä (kö)Suski69
- Re: rintasyöpä (kö)Sini-likka