Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ongelmia tiputuskäden kanssa - Suonet hukassa?

Hei Ladybird,

No sittenhän se kuuri menee jo rutiinilla;-) Minä tein itse asiassa niin, että lopetin jossakin vaiheessa antibioottikuurien laskemisen, ja aloin keskittyä siihen että muuten voisin mahdollisimman hyvin. Joten jos et tykkää kotikutoisista "poppakonsteista", niin hyppää seuraavan kappaleen yli!

Pahoinvoinnin välttämiseksi ja limakalvojen vahvistamiseksi join sytojen ajan päivittäin pari kupillista makeuttamatonta karpalomehua, jossa olin hauduttanut pari siivua inkivääriä. Ei se mitään hyvää ollut, mutta CEF:t kestin todella hyvin. Ja toinen erittäin suositeltava niksi on ottaa päivittäin maitohappobakteereja, sillä nekin ylläpitävät puolustuskykyä ja pitävät suoliston kunnossa.

Mitään ns. ravintolisiä ja varsinkaan C-vitamiinia ei pidä purkista ottaa, vaan hyvä monipuolinen ruoka ja kotimaiset marjat riittävät sytostaattien ajan ihan hyvin.

T. Karhutar
Karhutar | 23.4.2009 klo 13:08:48