Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ongelmia tiputuskäden kanssa
Heipä hei kanssasisareni, pitkästä aikaan taas linjoilla ollaan.Kevät se keikkuen tulevi taas tänäkin vuonna, sen kyllä huomaa kun ulos nokkansa laittaa:) Mutta ihanaa aikaa tämä kevät on aina ..
Hoidoissa (syto) mulla varmaan se puolimatkan krouvi nyt nähty, 3. Taxo annettu viime ke ja oireet aika samat kuin ennenkin siitä olen saanut; finnejä naamassa, jalkasärkyä, jotkut ruuat öklää, mutta nyt tuli uutena vaivana myös tiputuskäden ongelmia; on turvonnut vähän, kipeäkin, kaksi ja punaista vuovaa menee kättä pitkin taipeeseen. Olen ottanut särkylääkettä ja Mobilatia laitoin myös.
Mistä mahtaa johtua, että laittavat tipan aina samaan käteen, siis ei leikatulle puolelle? Olen kysynyt asiaa hoitajilta ja aina sanotaan vaan, että ei mielellään laiteta sinne leikattuun puoleen. Selitystä en sitten ole kysynyt, mutta nyt kyllä aion sen tehdä, sen verran kipeä tämä tiputuskäsi nyt on.
Mitä kokemuksia teillä, rakkaat kanssasisaret, on tästä asiasta?
Ja miten olette hoitaneet kättänne jos kipeytynyt?
Ladybird
- Ongelmia tiputuskäden kanssaladybird
- Re: Ongelmia tiputuskäden kanssaKristitty Lilja
- Re: Ongelmia tiputuskäden kanssaladybird
- Re: Ongelmia tiputuskäden kanssaladybird
- TarkkanaKristitty Lilja
- Re: Ongelmia tiputuskäden kanssaKarhutar
- TsemppiäKristitty Lilja