Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF-hoito alkamassa

Kiitos vastauksesta!
Luultavasti en sitten kokeile niitä jääpalojakaan, koska eivät Taxossakaan auttaneet, ja olen ymmärtänyt, että tästä ei niitä tosiaan niin helposti tulekaan. Minulla ei makuaisti ole mitenkään sekaisin, se on kokonaan kateissa. Kaikki maistuu samalle eli ei millekkään, en tiedä, onko ruoka suolaista vai makeaa jne. Hyvä vinkki tuo ruuan keventäminen, pitää ensi viikolla kiinnittää siihen erityisesti huomiota. Minulla kun tuo vatsa on ongelmallinen edellisen syövän sädehoitojen aiheuttamien vaurioiden takia.
Tampereella on myös niin, että ennen ensimmäistä CEF:ä on lääkäri, joten tapaan hänet sitten ennen tiputusta. Seuraavalla kerralla on, jos on jotain ongelmia tms., mutta muuten ei ole. Mitään omahoitaja-systeemiä ei vaikuttaisi oleva, lääkäri ja hoitaja ovat joka kerta eri ihmisiä, mikä on kyllä vähän huono asia. Muutenkin tuntuu, että mitään vinkkejä ja neuvoja ei kerrota, ellei osaa itse kysyä. Pitää kysyä sitäkin, miksi sitä Neulasta ei sitten enää anneta...tosin se aiheutti särkyä, joten toisaalta se on helpotus, mutta jos sitten arvot eivät nousekkaan, niin sekin on harmi. Luotan kyllä lääkäreiden arvioihin, eikä se sinänsä ole minun murheeni.

t. Ellinoora
ellinoora | 4.2.2008 klo 12:19:37