Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

munasarjasyöpä(kö)??

Olen kärsinyt kivuliaista alavatsakivuista jo useamman kuukauden. Vatsa on ollut välillä ihan kosketusarkakin. Pari viikkoa sitten myös alaselkäkivut ovat tulleet mukaan kuvioon. Väsymys on lisääntynyt, ja ruokahalu vähentynyt jonka seurauksena on paino lähtenyt myöskin laskuun.

Noin kuukausi takaperin sain tietää olevani raskaana ja oletin että nämä oireet johtuvat raskaudestani. Ensimmäisessä ultrassa toisesta munasarjastani löytyiki kysta ja lääkäri sanoi että yleensä nämä lähtevät itsestään pois, että seurataan tilannetta.

Uudessa ultrassa olin viime viikolla ja kysta oli edelleen jatkanut kasvuaan. Joka kerta kun ultrasulaitetta käännettiin vatsan oikealle puolelle tunsin kivuliaan vihlausun jonka lääkärikin huomasi naamastani. Sain lähetteen labrakokeisiin ja uuden ajan ensi viikolle, koska nyt lääkäri sanoi jo että normaalia raskauteen liittyvää vatsakipu ei kyseessä ole. Olen myöskin joutunut ottamaan tulehduskipulääkettä muutaman kerran vatsakipuihini.

Labratulokset saan muutaman päivän päästä ja lääkäriin pääsen loppuviikosta mutta silti pelkään jo pahinta. Huolehdinko turhaa vai voiko tämä todellakin olla syöpää??
nainen_80 | 11.3.2007 klo 18:34:14