Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: LOOP nro 2

Itselleni tehtiin viime vuonna loop. sen jälkeen papassa löydettiinkin uusia solumuutoksia ja ehdotettiin kohdunpoistoa. se tehtiinkin tämänvuoden tammikuussa. olen 40 vuotias ja minulla on 2 pientä lasta ja en ollutkaan ajatellut tehdä enempää lapsia. ja turhaan pelkäsin kohdunpoistoa. aluksi heti leikkauksen jälkeen olin todella kipeä, sairaalassa olin vain 3 vrk ja sitten kotiin. ja on todella ihmeellistä kuinka nopeasti siitä sitten aloin parantua. eka päivät käppäilyä vaan sisällä mut sitten heti ulos ku pysty kävelemään. nyt leikkauksesta on kulunut puolivuotta enkä kadu yhtään. ei kuukautisia, ei valkovuotoja, ei ehkäisyongelmia ei siis mitään. munasarjoja ei poistettu, joten vaihdevuodet alkavat sitten kun alkavat. viime viikolla kävin eka kontrollipapassa ja tulokset oli puhtaat. toivon että tästä kokemuksesta on hyötyä niille, joilla on mahdollinen kohdunpoisto edessä. siitä ei ole minulle ainakaan mitään muuta kuin positiivista sanottavaa.
anmale67 | 23.8.2008 klo 14:47:59