Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LOOP nro 2
Olin Loop hoidossa kesällä, eikä muutosaluetta saatu kokonaan pois, olen nyt menossa kohdunpoistoon. Poisto ei pelota, on ollut leikkauksia aikaisemminkin. Mutta se mietityttää kuinka pian nämä muutokset pahenevat. Itse olen käynyt papassa aikaisemmin vuosittain, mutta jostain syystä nyt tuli vain tämä joukkopapa käytyä. Gynellä ja naistentautien plk:lla useamman kerran vuodessa, mutta ei edes silloin lääkäri ottanut papaa, kun laittoi pari vuotta sitten kierukan. Onko kaikki oireet olleetkin muutoksista johtuvaa, eikä esim. endoo jota myös sairastan.Kun päädyttiin kohdunpoistoon, lääkäri sanoi että on vielä syövän esiastetta, mutta jos odotetaan niin pahenee. En kysynyt mitään tarkempaa tietoo, en halunnut tietää... Mutta kyllä tämä tiedottomuuskin on tuskallista....- LOOP nro 2ketku
- Re: LOOP nro 2puuhakas
- Re: LOOP nro 2iloton
- Re: LOOP nro 2nuru
- Re: LOOP nro 2anmale67
- Re: LOOP nro 2iloton