Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kun läheinen ei pysty antamaan mitään tukea sairastuttuasi

Mielestäni ei ole sairaan tehtävä sanoa, mitä apua tarvitaan. On muiden ihmiseten tehtävä TARJOTA apua, on se apu sitten mitä tahansa. Itselläni ei ollut kyse siitä, että olisi tarvinnut eritysesti häneltä jotain. Hänen panoksena kodin hoidon+yleensä olemus ym viestitti, että tukea ei tule. Elämme 2008 v ja miesten passaaminen ja heille anteeksi antaminen siksi, että "no ne on vaan miehiä" on loputtava. Mä en ainakaan alennu olemaan kodin ja lastenhoitaja ja mitä lie muuta. Jos naimisiin mennään ja lapsia hankitaan niin kaikki työt tehdään 50/50. On kohtuutonta kaiken lisäksi, että on sairas niin vielä joutua pyytämään toisen tekemään asoita. Miehillä on samat aivot kuin meillä, ei meille naisillekaan kukaan tule sanomaan, että tee toi tai tää. Minulla ei olisi tullut mieleenkään käyttäytyä niin, jos mieheni olis sairastunut. Ja kyllä minä pyysin tiettyihin asioihin apua, mutta siltikään sitä ei herunut.....
josba | 2.4.2008 klo 20:48:27