Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ensimmäistä cef:iä odotellessa
Hei teille, kiitos vastauksista. Kiva aina kuulla, että että kohtalotovereita on, vaikkei tätä kohtaloa tietty kenellekään toivoisikaan. Vielä Merike, mitä sinulle mahtaa kuulua?Maarit, samalla tavoin tuntuu, että oireet ovat nyt pitkittyneet. Vaikka eivät minulla ole läheskään noin voimakkaita, niin olen ihmetellyt mm. tuota turvotusta ja luullut syöneeni väärin. Sormenpäät ovat turrat, väsymystä on, mutta jaksan kuitenkin olla pystyssä päivät. Yöt ovat katkonaisia ja doketakseli taisi käynnistää vaihdevuodet kun kuumia aaltoja hyökyy aina aika ajoin. Silmät valuu vettä, olen alkanut käyttää tippoja, nenä on nuhaisen oloinen ja valuva. Asiaa ei yhtän auta, että törmäsin alkuviikosta oveen ja sain minimaalisen haavan silmäkulmaani. Vaikutukset olivat maximaaliset. Ilmeisesti veren hyytyminen ei ole ihan priimaa, kun nyt on naama kuin hakatulla, silmän ympärys musta kuin pandalla ja poski sinelmäinen. Jos ei ole huvittanut ihmisten ilmoilla liikkua ennen, niin nyt vielä vähemmän. Mielenkiintoista muuten tavata kesän jälkeen ekoja kertoja joitain tuttavia. Reaktiot ovat moninaisia. Tuntuu, että se ihminen joka ennen olin on unohtunut joiltain, ja nyt olen vain syöpää sairastava reppana. Vaan eipä auta, koetan tänään, viikon tauon jälkeen, vääntäytyä kuitenkin jonnekin metsään, edes hetkeksi. Tsemppiä tuleville viikoille kaikille meille!
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessakultsikki
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessaTulevaisuus?
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessateituri