Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ensimmäistä cef:iä odotellessa
Heippa vaan tytönhupakot!Olin varma, että kaikilla on yhtä auvoinen olo kuin mullakin nämä viimeiset ajat ennen seuraavaa koetusta, kun on ollut niin hiljaista täällä kirjoitusrintamalla. Mullahan ei ole ollut limakalvo,- vatsa-, silmä-, tms.oireita juurikaan. Uskomattomalta tuntuva väsymys on kyllä tuttu seuralainen! No, tästä innostuneina vietimme viime viikonlopun Nokian kylpylähotelli Eedenissä ja tulimme vasta ma iltana kotiin. Että oli virkistävää!! Osallistuimme la ystävämme synttärijuhliin ja jopa ruoka maistui herkulliselta! Tapasimme monia vanhoja ystäviä viikonlopun aikana, ja tunsin olevani ihan normaaali ihminen pitkästä aikaa!!!(selvennyksenä:kylpyläosaston puolella en uskaltanut piipahtaa koko aikana!) Ja arvatkaa mitä? Useampi kuin yksi ihasteli uutta hiustyyliäni!=peruukkiani! No, pieni lohtu sekin.
Mun täytyy olla joku kovan onnen soturi! Keskiviikkona olin labrassa ja lääkäri soitti iltapäivällä tuloksista sop. mukaan. Kaikki arvot leukos. myöten norm, PAITSI HB, joka oli 88! Sytoja ei anneta alle 90 Hb:llä! Sitä ennen pitäisi saada kiireesti verensiirto, eli punasoluja, aikaa tosi vähän!! Olin taas ihan maassa!!! Aina kun mulla on mielestäni ihan ok olo, jotain on tosi pahasti pielessä!! Illalla mua vähän vilutti, lämpö oli 37,5. Aloin taas olla melkein paniikissa, että kai mä taas joudun sairaalaan viime metreillä. Olen nyt siis ma menossa aamulla labraan x-kokeeseen verens.takia ja sitten päivällä AC-tiputus+ perään punasolutiputus(kestää nelisen tuntia) Siis ihan kunnon päivä tulossa!!! Ja seur,pv. Neulasta! Saa näkee kuinka "roppa" kestää! Terveisin merike
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessakultsikki
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessaTulevaisuus?
- Re: ensimmäistä cef:iä odotellessamerike