Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulan syöpä
he syöppis,olipas yllättävä! olen luullut että aina tulee jo papassa tai viimeistään koepaloissa selvä asiasta.
sinänsä olen varautunut pahimpaan, kun mulla on ollut jatkuvia vuotja jo vuoden ajan. kaikenmaailman tutkimuksia ramppasin ja papakin oli puhdas. kunnes päätin sitten vielä mennä kuitenkin papaan (6kk edellisestä) tämän taustani takia.
alkuperäinen hoitosuunnitelma oli että minulle olisi pistetty hormonikierukka vuotojen takia ja piste muille mietinnöille. pitää kiittää itseään että olin ylivarovainen hysteerikko ja kävin papassa. nyt sentään tiedetään että jokin siellä vielä muhii. jos siitä pääsisi eroon ennen kuin se on varsinainen levinnyt syöpä.
tosi turhauttavaa vaan odotella ensin leikkausta ja sen jälkeen sitten sitä viimeistä tietoa siitä että mikä se oli ja tarvitseeko vielä jotain jatkohoitoja päälle.
kuten todettua ... elämä on.
- kohdunkaulan syöpä tinttx
- Re: kohdunkaulan syöpä syöppis
- Re: kohdunkaulan syöpä alli76
- Re: kohdunkaulan syöpä syöppis
- Re: kohdunkaulan syöpä alli76
- Re: kohdunkaulan syöpä pikku-myy
- Re: kohdunkaulan syöpä tinttixx