Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä

hei. papa oli 3. ensin luultiin että on hyvä laatuinen myoma kasvain. se leikattiin pois. patologi tutki ja olikin syöpä. Olin aivan järkyttynyt. Nuorin lapsi silloin viisi vuotias. Nyt hän on kahdeksan. Tehtiin radikaalinen kohtun poisto. Myös imusolmukkeita poistettiin. ei ollut levinnyt. annettiin sädehoito varmuuden vuoksi ulkoisesti piukkulantioon. Ihmettelen miksi ei annettu solunsalpaaja hoitoa. Aika usein muille kuitenkin annettu. Tietääkseni se oli gradus 3. en ole ihan varma. Nyt seuraavan kerran joulukuussa kontrolli.Miksi toisille annetaan ja toisille ei. miksi? Olisin varmaan maailman onnellisin ihminen jos ei syöpää olisi tullutkaan Aina saa olla varpasillaan. Mun eräs läheinen ystävä teki 5 viikkoa sitten itsemurhan vaikka oli fyysisesti aivan terve. Henkinen puoli tais olla muuta. Jotenkin tämä syöpä asia tuli sen jälkeen vielä enemmän mieleen. Olen kuitenkin mielissään ,että syöpä oli paikallinen. Toivotaan meille kaikille ettei syöpä uusiutuisi.Miten te muut olette ajatelleet tulevaisuutta. Tekisi mieli unohtaa KOKO SYÖPÄ ,mutta aina kummittelee.
tinttixx | 11.9.2008 klo 21:50:55