Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Purkautumista hiuksista
Hmmmm ehkäpä se naisellisuus tulee vahvana kuvioihin, miehillähän on ihan normaalia jos heillä on kalju, mut entäs naiset?????Itse sanoin aikanani heti, että oon sairastunut syöpään, miehet ei olleet moksiskaan hiusten lähdöstä, mut entäpäs naiset!!!! Kauheeta, sustahan tulee kalju!!!!
Paras oli se "luomutäti", joka haukkui minut pystyyn kaupan kassalla, koska olin ajellut hiukseni ns. siiliksi, se naikkonen alkoi kaikkien kuullen haukkua minua ja hiuksista sanoi, että onko tuo nyt naisella sopivaa???? vastasin kysymyksellä sille naiselle " Pitäisikö minun kieltäytyä syöpähoidoista sen takia, ettet sinä vetäisisi hernettä nenääs, se on joko omat hiukset tai ei mitään" Tällä "luomutädillä" oli korpinmustaksi värjätyt hiukset ja aivan karsee sotamaalaus naamalla.....eli se siitä naisellisuudesta tuossa tapauksessa.
Mutta hiustenlähtö kuuluu syöpähoitoihin ja noin olen asian itselleni selvittänyt, aikansa kutakin, joko ilman hiuksia tai niiden kanssa.
Tiedän, että olen järkyttänyt naispuolisia kulkemalla paljaspäin ihan julkisesti, mut mitä siitä? omapahan on pää.
- Re: Purkautumista hiuksistahiutale
- Re: Purkautumista hiuksistaPikis
- Re: Purkautumista hiuksistaellinoora
- Re: Purkautumista hiuksistatigemauk