Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Purkautumista hiuksista
Ethän sinä, Mollaseni ketään kieltänyt puhumasta hiustenlähdöstä, mutta tuli tunne, että on pinnallinen ja turhamainen jos hiustenlähtö vaivaa.Varsinkin jos kysyt että onko jollain todella niin helppo syöpä että suurin ongelma on hiusten lähteminen. No, voin sanoa sinulle, että minua ei hetkauta rinnan poistaminen mutta hiusten lähtö harmittaa. Saatte rauhassa pitää minua pinnallisena, minulla on oma arvomaailmani. Ei se tarkoita sitä etten olisi onnellinen siitä että olen ajoissa päässyt hoitoon ja selviän *kop-kop* pelkällä toisen rinnan ja kainalon imusolmukkeiden poistolla. Päinvastoin. Tietyllä tavalla arvomaailmani kyllä normaalistui, vaikka ei se koskaan aivan persiillään ole ollutkaan. Enkä tietenkään vaihtaisi hiuksiani henkikultaani, sehän nyt on itsestään selvää.
Sairaana ihminen kuitenkin on heikoimmillaan ja kaipaa ehkä eniten tukea ja kannustusta, mielellään kehujakin ja naiset varsinkin haluavat tuntea itsensä naiselliseksi. Pitääkö syöpäsairaan näyttää syöpäsairaalta, kailottaa koko maailmalle:"minulla on syöpä, minun pitää olla kuolevan näköinen.."?
- Re: Purkautumista hiuksistahiutale
- Re: Purkautumista hiuksistaellinoora
- Re: Purkautumista hiuksistatigemauk