Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oletteko löytäneet apua Tamofenin aiheuttamiin oireisiin?
Hei Piupalipaupali!Efexorin aloitin jossain toukokuun alkupuolella ja se tuntui ensi alkuun suorastaan ihmelääkkeeltä näihin vaivoihin. Jo ensimmäisen kapselin jälkeen nukuin paremmin, kuumat aallot vähenivät muutaman päivän jälkeen ihan minimiin jne. Hikoilu ei "alunperin" kuulunut juurikaan tähän minun vaihdevuosioireistoon, mutta kesän tullen ja lämpötilan noustessa yli 20 asteen, hikoilen minäkin :(. Siihen Efexorilla ei ole juurikaan ollut vaikutusta ja myös yöuniin ei ihan toivottavaa vaikutusta ole pitkällä tähtäyksellä ollut - vaikka nukun toki paremmin Efexorin kanssa kuin ilman sitä. Olen siis herännyt aamuyöstä sellaiseen levottomaan pyöriskelyyn, mutta en varsinaisesti ole kamalasta kuumuudesta siinä kärsinyt. Tosin tämä kesä on pistänyt kaiken ihan sekaisin ja yöt ovat olleet enemmän tai vähemmän tukalia. Olen ottanut sitten lisädroppia, millä olen saanut hyvin nukkumispuolta kuntoon. Mielenkiinnolla odotan, kun ilmat (ja meidän asunto!!!) viilenevät, pääsenkö tästä hikoilusta eroon.
miu
- apua oireisiinpiupalipaupali
- Re: Oletteko löytäneet apua Tamofenin aiheuttamiin oireisiin?-miu-