Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: markkeri 4760...
Hei!Itkien luin tarinaasi.Sairastuin itse lokakuun lopulla munasarjasyöpään, levinneenä maksaan ja vähän joka puolelle. Olin leikkauksessa ja nyttemmin oon sytostaattihoidossa. Tänään odottelen koetuloksia 8 hoitokerran jälkeen. Markkerini on edelleen nousussa, viimeksi (1158??) muistaakseni. Olet varmaan se sama ihminen, kun olen ajatellut sinua, kuinkahan saisin sinuun yhteyden tämän puolen vuoden aikana. Olen käynyt Pirkon tilaisuuksissa ja saanut valtavan voiman ja rauhan sydämeeni hänen kauttaan ja valtavat voimavarat tämän kaiken keskellä. Olen tullut uskoon muutama kuukausi sitten. ja jostain kumman syystä juuri sinun tarinasi kosketti minua jo aiemmin ja ajattelin tuolloin, että tässähän tämä on juuri kuin minulle tarkoitettu, että näin minäkin tahdon elää ja ammensin alussa voimaa valtavasti siitä Olisiko mahdollista saada jotakin kautta sähköpostiosoitteesi, voisimme jutustella lisää kokemuksista?
-eerika-
- markkeri 4760...ihme
- Re: markkeri 4760...eerika
- Re: markkeri 4760...Hempukka
- Re: markkeri 4760...syövästä parantunut
- Re: markkeri 4760...Kehäkukka
- Tämäkin täytyy muistaasyövästä parantunut
- re markkeritsyövästä parantunut
- Re: markkeri 4760...meikku