Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä levinnyt luustoon ja maksaan
Huomenta Piiku2 ja kaikki toisetkin!Täällä yksi luustoon levinnyttä sairastava!
Onneksi tautisi löytyi noin "vahingossa", nyt saat siihen hoidot ja tuntuu tosiaan, ettei tautisi ole kovin äkkinäisesti etenevää, koska rintasyövästäsi on noinkin monta vuotta. Tuo Bondronathan kovettaa luustoa ja tekee näin hankalaksi elämän metareille. Ne eivät niin helposti pääse nakertamaan luihin reikiä.
Mulla on mennyt Bondronat suonen sis nyt melkein vuoden, ja uskon kyllä sen tehoon.On kuitenkin aikoja, kun olen kivuton ja olen pärjännyt tavallisilla särkylääkkeillä(ibuxin+panadol) ainakin tähän asti..
Kyllähän tuo Piikun tapaus kertoo taudin salakavaluudesta. Kuitenkin tauti on pysynyt hiljaa noin monta vuotta ja vuodessahan on monta tauditonta päivää. Sitä vaan taas haluan sanoa, että ne, keillä tauti on vielä paikallinen, koittakaa nauttia joka päivästä ja työntäkää väkisin pelko tulevaisuudesta pois. Näin elämän päivät ovat elämisen arvoisia.
Niin teen myös minä, joka kuitenkin on jo kroonikko, yritän elää tässä ja nyt!Muuten ei pää kestä
Paljon halauksia ja voimia meille kaikille<3
Julia
- Re: rintasyöpä levinnyt luustoon ja maksaanmieli mustana
- Re: rintasyöpä levinnyt luustoon ja maksaanmieli mustana
- Re: rintasyöpä levinnyt luustoon ja maksaanjulia