Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 5 pvän rapula ohi!
Kiva kuulla = lukea, että peevikki voit nyt paremmin ja elo alkaa maistua.Vähän samoin olen selvinnyt sytoista kuin sinäkin, mutta taxo aiheutti enemmän oireita kuin CEF, joka tuo mukanaan etovan olon, mutta syömällä siitä selviän. Nyt toisella CEF-kerralla etova olo kesti tosi kauemmin kuin ensimmäisen kohdalla...enkä meinannut saada vatsaani toimimaan.
Hitsi miten hyvät arvot sinulla on, varsinkin hb ja leukosyytit - kateuden vihreä verho alkaa laskeutua ylleni ;-)
Itse pääsen hb:n kohdalla nippa nappa tuohon 110 ja leukosyytit menevät aina miinuksen puolelle, mutta nousevat sitten kuitenkin ylöspäin.
Kerroit, että ottavat markkerit, mikä näiden koodi on? Katsoisin itse sitten noista lapuistani onko minulta näitä otettu. Lääkäri ei puhunut mitään enkä älynnyt edes kysyä...
Itse purin sisintäni tuosta TEHYn työtaistelusta toisaalla, mutta tottakai huolestuttaa, koska olenhan sopassa mukana.
Tsemppiä kaikille kuitenkin.
t. Usva
- 5 pvän rapula ohi!peevikki
- Re: 5 pvän rapula ohi!usva
- Re: 5 pvän rapula ohi!peevikki
- TrombosyyteistäKarhutar
- Re: Trombosyyteistäpeevikki
- Re: TrombosyyteistäKarhutar
- Re: 5 pvän rapula ohi!Karhutar