Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 5 pvän rapula ohi!

Hei Usva!

Pyydän aina tulosteen verikokeistani, ja markkerit ovat kohdassa kasvainmerkkiaineet ja koodina niissä on S-CA15-3.

Vatsan toimintaa "ohjailen" laxoperolla. Sen riesana on tietysti aamupäivät, jolloin on pakko olla lähellä pönttöä, jotta ehtii asialle, mutta mielestäni se on pienempi riesa kuin ummetus:)

Noista leukosyyteistä vielä, yleensä ne ovat olleet todella yläkanttiin, koska normiarvot niihin ovat 3.4-8.2 ja minulla ne ovat olleet 8.5 - 12.6, tosin viimeeksi ne olivat VAIN 7.7!!
Tromposyyttien normit puolestaan 150-360 ja minulla ne taas 363-523. Kiinnostaakin kovasti mikä aiheuttaa, että ne ovat noin korkeat. Viimeeksi oli tuo 523, eli ne vaan nousevat. Syytä en tiedä, eikä sytohoitsukaan osannut sanoa mistä tuo nousu voi johtua. Oisko jolloin tietoo??

Koska Usva sulla viimeinen cef? Minulla on 29 pv tätä kuuta ja JES sitten ne ovat ohi. Jippiajee!!!!

t. Peevikki
peevikki | 14.11.2007 klo 10:18:42