Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimatta

Niin lähti tukka minultakin jäähatusta huolimatta, vaikka seurasin ohjeita kotona tarkasti.Tiistaina olin kuudennessa cef-hoidossa ja olen melkein hiukseton. Kolme kertaa pidin harvahapsisena jäähattua, mutta sitten luovutin, että menkööt kun päätäkin palelee. Mutta eipäs vaan kaikki olekaan lähtenyt. Ennen juhannusta komensin miehen parturiksi, kun oli pitkiä harvoja hapsia. Hän vetäisi sentin sängen.Nyt nämä muutamat hiukset ovat kolmisenttistä ja välistä tunkee muutama lyhyempi. Että en ole KALJU, mutta MELKEIN KALJU. Nyt sitten jään odottelemaan uutta tukkaa.
Viimeisestä hoidosta on kolme päivää. Kun olen kärsinyt pahoinvoinnista ja väsymyksestä ym. sivuoireista, niin siinä on hiusten puuttuminen ollut pienimpiä murheita. Peruukki on ollut kaapissa, sillä on minusta on ollut mukavampaa vetäistä huivi päähän tai lierihattu.
Sen verran jäähatusta, että kävimme hoidoissa erään rouvan kanssa samaan tahtiin ensimmäisestä cefistä(hänkin vähän yli 40). Hänellä säilyi tukka tuuheana. Niin olemme ihmiset erilaisia.
Luotan, että saan hiukset jonakin päivänä. Vai onko jollekulle käynyt niin,ettei kasvakaan? En ole ainakaan kuullut. Tsemppiä kaikille hiuksettomille!(säästyy rahaa, kun ei kulu pesuaineita, eikä mene kampaajalle)Paistaa se aurinko risukasaankin, miksei siis kaljuunkin?
mepi | 24.8.2007 klo 14:49:35