Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimatta

Hei Eevis,

Palaan vielä viestiini sen verran, että haluan pahoitella sitä että olet joutunut pettymään. Minulla ei ole ollut jäähattua päässä missään vaiheessa, ja vaikka hiusta on päässä jonkin verran vieläkin, ei siitä juurikaan voi iloita. Harmaita ja tummia hiuksia on sekaisin ja välissä on kaljujakin paikkoja. Ei tiedä itkiskö vaiko nauraisko, kun sänki vielä kasvaakin, osa kiharana ja osa piikkisuorana. Olen ts. ihan tyytyväinen siihen, että uskalsin ajoissa vetää pään muliksi, koska sillä lailla se hiusten lähteminen ei tuntunut niin pahalta. Kasvot kyllä muuttuivat ihan vieraiksi, mutta nyt alan olla tottunut.
Miehelle olen vinoillut, että nyt voisin olla "Tyttö joka kävi intin". Tykkään nimittäin pitää verkkoaluspaitoja ja maastonvihreitä housuja. Toinen potentiaalinen paikka, mihin voisin yhtäkkiä inkarnoitua, niin Lostin saarelle androgyyniseksi amatsooniksi (kun niillä jonkin tarun mukaan oli vain yksi rinta;)... Sitten paljastuisikin, että olenkin todellisuudessa ollut kahden pikkupojan naisellinen äiti, joka yllättäen sairastui rintasyöpään...

T. Karhutar *jotenkin perjantaitunnelmissa*
Karhutar | 24.8.2007 klo 14:07:19