Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hoito alkaa
Suunnitelmat muuttuivat siitä, mitä jälkitarkastuksessa puhuttiin. Kasvain oli Her2 negatiivinen ja muutenkin hyväennusteinen. Kuitenkin mulla siinä rajoilla, että annettaisko sytot vai ei. Asiaa punnittiin pitkään joka kantilta. Kysyin myös lääkäriltä ottaisiko hän itse. Tein sitten päätöksen, että otan ne sytot.Torstaina ensimmäinen tiputus ja nyt sitten jännittää/pelottaa mahdollinen allergia...
Kuitenkin ihan positiivisin mielin torstaita odottelen. Yritän olla ajattelematta tuota allergia asiaa sen enempää, kun en voi siihen vaikuttaa.
Sitten pitäisi lähteä "tekokarva" ostoksille, kunhan ensin saan sen maksusitoumuksen. Kortisonit ja somacit odottaa jo. En ottanut vielä pahoinvointilääkettä apteekista, kun sain sellaisen käsityksen että ensimmäisenä annettava aine ei niinkään aiheuta pahoinvointia. Saan myös neulastaa, kun kerroin tällä hetkellä suussani olevasta arasta hampaasta. Sitä on kyllä tutkittu ja kuvattu viimeisen kahden vuoden aikana. Välillä putsattu ientaskua jne. Tulehdusarvojen mukaan ei ole tulehdusta ja hammas kyllä taas rauhoittuu kunhan hoidan sitä muutaman päivän korsodylillä. Silti saan vielä tuon neulastan, ettei leukkarit menisi. Niin kovin matalaksi.
Kumman helpottunut olen vaikka sytostaattihoito alkaakin. Jos kaikki voidaan antaa ajallaan, niin viimeinen tiputus olisi tammikuun ekalla viikolla. Aika lyhyt aika loppujen lopuksi.
Vielä mietityttää hiukset. Oletteko leikkauttaneet ne ihan lyhyiksi, kun alkavat pudota ?
- Hoito alkaaHannele68
- Re: Hoito alkaakaisla2
- Re: Hoito alkaaSantruzka
- Re: Hoito alkaakaisla2