Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxo ja ripuli ja nyt ummetus
No voi harmi, on se sinullekin riesan pistänyt. Nopeana ensiapuna voisit kokeilla Microlax-peräruisketta, mutta sen jälkeen olisi parempi käyttää jotain muuta ulostuslääkettä. Minulle ei tällä kertaa tullut ummetusta eikä ripulia, mutta olen ottanut Duphalacia heti tippapäivästä lähtien ohjeen mukaan. Kahvia myös olen pystynyt juomaan ja ulkoilemaankin jonkin verran, niin että suolisto on pysynyt "liikkeellä" vaikka tokkurainen onkin. Olin kuin ilmapallo eilen, ja poltin jopa vahingossa vatsani, kun se sopivasti ihan huomaamatta sattui hipaisemaan vedenkeittimen kylkeä:o Siinä kurkoketellessani ihmettelin vain, että mikäs tämä tällainen "syöpäkipu" nyt on, ennen kuin vasta huomasin että omat mittasuhteethan ne ovat heittäneet häränpyllyä. On tämä sellaista yhtä tokkuraa, mutta onneksi vain tilapäistä!T. Karhutar
- Re: taxo ja ripuli ja nyt ummetusKarhutar
- Re: taxo ja ripuli ja nyt ummetuskevätmieli