Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eka taxo ohi
Lupaan lupaan :o) Kamalin oire on itse asiassa närästys, tai siis luulen sen oelvan närästystä, koska mua ei oo koskaan närästänyt tähän 37-vuoden ikään mennessä. Mutta sellainen korvennus on. Hain SOmacin lisäks vielä Gavisconia ja tää päivä ollu parempi. Jännä juttu, että ruisleipää tekee mieli ihan kamalasti, kun taas esim. vesi maistuu kamalalta.No, eilisillan olin aikas zombie ja lämpöäkin oli siinä välillä 36,9- melkein 38. Tää päivä on ollu parempi, mutta nyt taas alkuillasta lämpö nousi 37,7:ään. Kahdet päikkärit olen tänään ottanut. Muuten häärinyt hissun kissun edes vähän normiaskareita, tehnyt jopa tallityötkin (melko hidastetusta filmistähän se oli, mutta riehumaan en tosissaan ala kumminkaan). Kävin moikkaamassa kaveria ja sen hevosta, käväisin jopa muutaman minuutin selässä vähän ravailemassa (mitä ei kotona kerrota).. Ja ei kyllä tehnyt mielikään sen ihmeemmin alkaa riehumaan; kyllähän tämä voimille ottaa sen verran kumminkin.
Mutta ei mitään ihmeellisiä kipuja tällä erää. Jännä on tuo alavatsan nipistely, mutta olen tänään napannut aamulla ja illansuussa Buranan jo vähän tuon lämpöilynkin takia.
Eiliseen verrattuna kuitenkin aivan loistava päivä. Ja huomasittekos, TV:stä tuli tänään dokkari rintasyövästä, Kuopiossa tehty osapoisto jne kuvattuna. Vähän lyhythän se oli, mutta ihan kiva juttu.
- Eka taxo ohi Katjusmaaret
- Re: Eka taxo ohi Suski69
- Re: Eka taxo ohi Anskuli
- Re: Eka taxo ohi tuike
- Re: Eka taxo ohi gugi53
- Re: Eka taxo ohi Katjusmaaret
- Re: Eka taxo ohi Kristaemilia
- Re: Eka taxo ohi Kristaemilia