Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leukkarit ja neutrofiilit
Kiitos vastauksesta, mutta jäin miettimään tuota viestin loppu osaa.. Se ei ollut mitenkään mieltä ylentävä, varsinkin kun juuri kyselin hyvien veriarvojeni perään.Minua, ja meitä jokaista, ihan varmasti mietityttää hoitojen tehoaminen, syövän mahdollinen leviäminen tai uusiminen, ilman noita kolmansille henkilöille sattuneita esimerkkejäkin. Näitä tapauksia, miten huonosti kenellekin kävi, saa kuulla aivan tarpeeksi muilta (en tarkoita vertaisia) ihmisiltä.
Lisäravinteiden käytöstä en osaa sanoa mitään, en ole niitä käyttänyt milloinkaan, pidän enemmänkin rahan haaskauksena. Tiedän, että aivan normaalista ruoasta saa kyllä kaiken tarvitsemansa ja varsinkin tässä tilanteessa olen siihen erityistä huomiota kiinnittänyt.
Uskon kumminkin edelleen, että hoidot tehoavat kohdallani yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Ja toivon, että minulla on edessä vielä monia vuosia tätä elämää.
Ystävällisin terveisin
- Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKarhutar
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitKatjusmaaret
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitTulevaisuus?
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitteppana
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitkultsikki
- Re: Leukkarit ja neutrofiilitriitta47