Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?
Minulle on tehty uusi rinta ld kielekkeellä 17.09.Rinta on ihan hyvä.Ongelmana on nyt selkään kertyvä neste.Olen käynyt kaksi kertaa punktiossa.Ensimmäisellä kerralla punktoitiin 160 ml ja toisella kerralla 115ml.Nyt on taas nestettä kertynyt.Pitää tilata aika päivystykseen ennen viikoloppua.Edessä arvet ovat siistejä,mutta kainalonja varsikin selän arpeen en ole tyytyväinen.Kipu alkaa jo hellittää.Selän arpi vielä kiristää.Se rinnankorjausleikkaus oli monta kertaa rankempi kun rinnanpoisto.Minut vietiinensimmäisenä leikkaussalln ja osastolle17.30.Se oli todella pitkä leikkaus.Boonuksena toista rintaa pienennettiin ja kohotettiin.Kuppikoko muuttui b:stä a:ksi.Selän arpi on mielestäni törkeän näköinen,mutta eihän sille voi mitään.Pääasia on se ,että on kaksi rintaa.Olin yli kolme vuotta yksirintainen.Olin yli vuoden leikkausjonossa,Sain peruutuspiikan.Maanantaina soitettii,että tulenko tiistaina sairaalaan ja sitten keskiviikkona leikataan.Oli tosiaan paljon rankempi leikkaus kun etukäteen kuvittelin.Olisin kyllä mennyt leikkaukseen vaikka olisin tiennyt sen leikkauksen rankkuuden.karlip11- selkä LD-kielekkeen jälkeen?Tigerlily
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?karlip11
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?Tigerlily
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?karlip11