Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?
MoiKotiuduin eilen sairaalasta eli tehtiin viikko sitten molemmin puolinen ld-korjaus. Vasen rinta on poistettu 5 vuotta sitten ja oikea tyhjennettiin ennalta ehkäisevästi geenivirheen takia. Koska olen hoikka laitettiin lisäksi pienet silikonit.
Jännitin ihan hirveästi leikkaukseen menoa, mutta mieli rauhoittui sairaalassa kun minua kävi tapaamassa anestesia lääkäri ja kirurgit, tuli jo siinä tunne että todella osaavia ihmisiä ovat.
Leikkaus sujuikin hyvin, hirveästi oli letkuja herätessä esim. dreenejä 5 ja inhottavin oli kaulassa oleva kanyyli, johon oli yhditetty monta letkua...
Toipuminen on kovasti kesken ja täytyy sanoa, että kyllä välillä kysyy kärsivällisyyttä selän kireys, kipuilu ja liikerajoittuneisuus, mutta ahkerasti pitää jumpata. Selkä on ihan tasainen eikä mitään kuoppia ole. Kyljet on myös aika kipeät, jopa kosketus arat.
Lääkäri sanoi, että lihasten puuttumista ei tule huomaamaan kuin ehkä paljon voimaa vaativassa liikkeeesä mainitsi esim. kiipeilyn.. mulla ainakaan ole taipumusta puissa roikkua =D eli kaikkea liikuntaa voi harrastaa vähitellen neljä viikkoa leikkauksesta.
ML
- selkä LD-kielekkeen jälkeen?Tigerlily
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?karlip11
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?Tigerlily
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?karlip11
- Re: selkä LD-kielekkeen jälkeen?ML