Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeen

Tokihan sitä nyt lakkakakut syntyy ja vaikka muurinpohjatletut lakaoilla ja kermavaahdolla - naam :) Mulla on kuvotus loppunut ja maistuu taas kaikki ruoka, jee..

Lakoista puheenolleen, niissähän on hirveästi c-vitamiinia ja antioksidantteja ja vaikka mitä terveellistä. Olen kuin Kätkäläinen Paasilinnan romaanissa.. Vahdin soitani ja tarkkailen lakan kukintaa ja kehittymistä raakileiksi ja kypsiksi marjoiksi. Kiertelen keräilemässä kypsät muutaman päivän välein ja pelkään, että joku on löytänyt mun aarreaittani.. Tekisi mieli pystyttää valtauskepit suon laidoille :)

Kilohinta on kuulemma korkea tänä vuonna, joten tonttujenteon lisäksi voisi kerätä myyntiin lakkoja rahatilanteen elvyttämiseksi.. Oma suu napsaa kuitenkin siihen malliin, että pakastimeenhan ne kaikki jää. Syysharmailla on sitten kesän vitamiineja piristeeksi.

Tarttis alkaa pikkuhiljaa tekemään jotain kuntoutumisohjelmaa itellensä. Varsinaisesti laihduttaa ei voi, mutta jotenkin nuo 5 vyötärökiloa pitäisi saada hävitettyä, ettei tarvi uusia koko vaatevarastoa. Ei oikein verkkareillakaan ilkeä töihin mennä lokakuussa. Nyt sentään ruuansulatus on alkanut toimia jo normaalisti. Jotain voimaharhoitteita kait voisi alkaa varovasti tekemään, ei kai se sädehoito niin paljoa energiaa syö..

Pitäisi se tamofen aloittaa säteiden kanssa, toivottavasti se ei lihota enää lisää.............
kevätmieli | 19.7.2007 klo 09:22:03