Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kuulumisia 3cefin jälkeen
3 cef takana eli puolessa välissä ollaan edelleen hoidon jälkeen ei ole ollut pahoinvointia ooollut ihan ok mutta mieliala on huono huolestuttavien uutisten takia kävin tietokonetomografia kuvassa ja kuvissa löytyi 4mm metaasi
epäily oikeassa keuhkossa lääkäri sanoi että voi olla arpikudos jota ei huomattu aikasemmissa kuvissa 30.10 07 huolestuttavaksi sen tekee se että mua on kuvattu koko syksy
ja etsitty primaarikasvainta eikä ole mitään ollu kun vaan kainalon etäpesäke niin vasemman rinnan ja kainaloiden tyhjennyksen sekä 3cef hoidon jälkeen saa tämmöisiä uutisia onneksi mua kuvataan usein kun
olen erikoistapaus nyt pyysin luustokartoitukseen menen seuraavan hoidon yhteydessä samoin menen viikkoa ennen viimeistä hoitoa uudelleen tietokonekuvaukseen sitten tiedetään mikä on onneksi hoidot on mennyt hyvin löytyykö kohtalo tovereita kevättä odotellen riitu
- kuulumisia 3cefin jälkeenriitu
- Re: kuulumisia 3cefin jälkeentuutikki-t