Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei, eerika ja muut ison leikkauksen kokeneet
Heipähei!Kyselit tuntemuksista leikkauksen jälkeen, Mulla puoli vuotta leikkauksesta. Ja täytyy sanoa, että kyllä tässä kaikenlainen kolotus on tullut tutuksi, mutta nyt ei onneksi kolottele mistään.Kovin kevyeltä tuntuu tuolla massussa, kun kaikki "ylimääräinen" otettu pois. Vatsan "tuntemukset" varmasti kestävät oman aikansa, kun kaikki siellä leikkauksen jäljiltä asettuu kohdalleen. Hoidosta 2viikkoa ja kun vertaan edellisen hoitokerran jälkeisiä kolotteluja, niin kyllä ne olivat pahimmat. Pyöräilemään ja sauvakävelylle on mieli tehnyt ja oon päässytkin liikkumaan ihan normaalisti. Mulla sinänsä hassu tää lääke,kun hiukset kasvaa kohinalla takas ja ripset ja kulmatkin on jo kasvaneet täyteen mittaansa.Mulla ei massun toiminnan kanssa oo vaikeuksia, kun multa leikattiin myös tuota paksusuolta pois kahesta kohtaa. Päinvastoin veskissä saa käydä hyvinkin useesti ja auts siitäkös iho ärsyyntyy..
Sytojen sivuvaikutukset on niin yksilöllisiä.. Sairaalassasi on varmasti ihan syöpähoitaja, joka antaa tukea,ohjeita ja neuvoja kaikenlaisiin mieltä askarruttaviin asioihin. Kannattaa kysellä. Itse oon saanu neuvoja paljon juuri syöpähoitajalta. Voimahaleja sulle ja paljon positiivisia ajatuksia... kevätterkuin -eerika-
- Re: Hei, eerika ja muut ison leikkauksen kokeneeteerika