Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....

Kiva kuulla että sinulla manti menee hyvin! Olisi mukava joskus tavatakin jos satutaan paikalle yhtä aikaa, tällä hetkellä taidetaan kuitenkin eri rytmeissä mennä.

Mulla on nyt takana kolme doketakselia ja yksi cef (viikko sitten). Ehkä voisin varovasti sanoa että cef on vähän helpompi, oireet eivät ole niin kummallisia ja pelottavia. Pahoinvoinnilta olen säästynyt tyystin, sen verran hyvät lääkkeet meidän sairaala ohjeistaa ottamaan. Mulla on jonkun verran haitannut toipumista kurkun ja kaulan kipu, kilpirauhasesta otettiin kaksi näytettä ohuella neulalla viime tiputuskerralla. Kaula oli vähän turvoksissa ja mustelmainen alkuun, nyt vähän jo helpottaa.

Lisäksi vointiin vaikutti se, että en ehkä kunnolla ollut vielä toipunut viimeisestä doketakselista. Ehkä niissä oli kolmas kerta väsyttävin, siihen tietysti vielä joulu puuhineen ja kamalan pimeä vuodenaika. Kovasti toivon että tästä cefistä ehdin nähdä virkeitäkin viikkoja ennen seuraavaa.

Minulla lähti hiuksia toisen doketakselin aikoihin eli kolmisen viikkoa ekasta tiputuksesta. Jäljelle jääneet ovat kasvaneet reilusti pituutta, ehkä uuttakin kasvua on tullut. Saa nähdä, lähtevätkö nämä nyt cefillä, jäämyssyä en voi muista syistä pitää.

Toivotaan, että se punainen aine kuitenkin vaikuttaa ja vain väri lähtee. Yllättävän äkkiä se kuitenkin munuaisiin ja rakkoon ehtii. Hajukin on aika muikea :)
Maat | 5.1.2014 klo 14:24:30