Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....
HeiMinä ainakin ajelin autolla kahdessa Docetaxel -tiputuksessa. Pidin jäähattua tiputuksissa ja sen vuoksi olin vielä jonkun aikaa tiputuksen jälkeen polilla, joten huurut olivat jo haihtuneet päästä. en kyllä huomannut mitään vaikutusta alkoholilla olevan.
Jäähatulla hiuksista säilyi osa, mutta varmaan 70 - 80 % lähti. Minulla alkoi hiukset kasvaa jo takaisin kesken hoitojen, mutta kyllä CEF:llä sitten huomasi runsaamman hiusten karisemisen. En hankkinut peruukkia ollenkaan, pidi pipoa ja huivia pahimman ajan yli ja sitten kun hiukset alkoivat kasvaa takaisin, leikkuutin ne säilyneetkin parin sentin mittaiseksi. Nyt onkin sitten jo melkoiset kikkurat, tuli nimittäin tilalle luonnonkiharat hiukset.
Minulla sytot loppuivat jo kesäkuun lopulla. Sädehoitoja sain 15 kertaa ja ne loppuivat elokunn alussa Nyt lähestyy eka kontrolli, tasan vuosi leikkauksesta tulee 23.1.2014. Jännittää tietysti.
- Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Kaisamaria
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Liila-Roosa
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Typsy
- Re: Kysymyksiä sytostaatit kokeneille....Joutsenlaulu