Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Yön kuumuudessa:CEF
Hei!On lohdullista kuulla,että helpotusta on luvassa..toisaalta olen voinut jo huomattavasti paremmin.Taisi olla se pahin vaihe se ensimmäinen viikko sytojen alkamisesta.
kyllä se vain on niin ,etten oikein mistään itsessäni haluaisi luopua,ehjästä rinnasta,hiuksista,terveydestä..väkisin minäkuva rikkoutuu,mutta onneksi sitä saa liimattua taas kasaan!
Totta on ,kyllä sitä taas on nöyrää tyttöä ja omaa terveyttä osaa arvostaa ihan uudella tavalla.. Aloitin työt oltuani vajaan viikon sairauslomalla.Olen onnellisessa asemassa koska voin itse määrätä työajan pituuden.Toisaalta työssä pitäisi jaksaa ,koska yrittäjänä taloudellinen tilanne on haavoittuva.
Saa nähdä sitten miten kunto kestää hoitojen edetessä.Täytyy sitten löysätä jos ei jaksa.
Olen saanut todella paljon tietoa ja henkistä tukea näiltä sivuilta..ja miten arvokasta se on ,että omia kokemuksia jaetaan.monta hyvää vinkkiä olen saanut!
pian on toisen Ceffin aika,saa nähdä mitkä sitten taas on tunnelmat?Toistaiseksi on vielä tukka päässä...ja yötkin sujuu vähän vilpoisemmin.siitä peittelystä pitää vähän kotona vihjaista..olis kiva!
Odotellaan kevät kelejä ja mieltä!
- Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFHempukka
- Re: Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFTyrni65
- Re: Yön kuumuudessa:CEFkultsikki
- Re: Yön kuumuudessa:CEFHempukka