Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: EKA TAXO OHI ja hyviä uutisia

Heippa!
Olo vieläkin ihan hyvä, eikä Neulasestakaan tässä vaiheessa mitään oireita.
Suonet ovat siis olleet muillakin kadoksissa, mulla myös neljännellä yrityksellä onnistui. Tai ensimmäinen oli melko hyvä, mutta hoitaja pisti läpi suonesta, ja joutui ottamaan sen pois. Sitten ajattelematta pisti samaan suoneen uudestaan, mutta sitä ei voinut käyttää, kun aineet olisivat tihkuneet sitten ylimääräisistä reijistä kudokseen. Toinen hoitaja yritti sitten kerran , kolmas vasta sai onnistuun. Mulla on pienet suonet, ja sen tiedän kyllä itsekin. Kortisonia olisin saanut liikaa, jos en olisi itse älynnyt kysyä, että pitääkö niitä vieläkin ottaa, ja yhdelle miehelle oli käynyt samoin. Ja hänellä tipalle löytyi suoni vasta kuudellella yrityksellä.
Katsoin just että ei mun paljoa se hoito siirry pyhien takia, vain torstaista maanantaiksi, eli on sitten 7.1. ja silloin heti aamulla.
t. Ellinoora
ellinoora | 14.12.2007 klo 20:40:34