Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: EKA TAXO OHI ja hyviä uutisia

heissa. Kiva kun sait hyviä uutisia. itse olin tänään toka taxossa ja muuten meni ihan mukavasti. mutta pistettävää suonta ei meinannut löytyä ollenkaan. Eli vasemmassa kädessä on nyt noin 4 mustelmaa. Itse joudun nyt sitten pistämään neulasen huomenissa itse... näin ainakin olen vielä tätä mieltä tänäään katsotaan mitä mieltä sitten huomenna. No ohjeet on saatu ja kuvat mukana kotona. Itse en muistanut tänään edes imeskellä jääpaloja hoitojen aikana vaikkakin aioin, meni nimittäin aikaa kun odoteltiin kadonneita lääkkeitä. Mulla ainakin oli 4-5 päivä pahin ja nyt tietnekin mitä tulee tuosta neulasesta sitten heti miten ne on sitten uusia juttuja... eli varmaan huomenissa jotain kipulääkettä. Tsempiä sulle. Sain seruravista hoidoista jo tiedot kolmesta päivämäärineen, koska mä jouduin hiukman tinkaamaan noita päivämääriä. Eli nyt kolmannes hoidoista on sitten jo saatu.... Jaksamista ja tsemppiä ja laitahan tietoa miten ton neulasen kanssa meni kun mä tuun nyt päivää myöhemmässä syklissä.
päivänsäde | 14.12.2007 klo 20:16:05