Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sytoista aiheutuvat lisäsairaudet?

Olen tässä miettinyt, että mitä särkyjä voi yhdistää sytoihin? Eli mistä tiedätte, mikä johtuu mistäkin?

Itsellä ollut selkäkipuja jo ennen tätä rintasyöpääkin - nyt pahentuneet. Kaikenlaisia muitakin kipuiluja tullut, lähinnä niveliin ja selkälihaksiin.

Yskä-nuha flunssaa kärsin viisi viikkoa; aina sanottiin ettei siihen ole apua jos ei ole kuumetta. Noh, viime yönä mun kivunkestäminen tuli loppupisteeseen, eli sain ajan päivystykseen (olin yskinyt monta yötä, enkä nukkunut juuri ollenkaan). Määrättiin lopulta antibiootit ja limaa irrottava lääkitys. Tulehdusarvot oli koholla, joten lääkäri "suostui" antamaan antibiootit. En olisi kestänyt enää yhtään, sillä yskä oli aivan hirveä.

Koska olen aivan uusi rintasyöpäläinen ja vieläpä erittäin "kiltti potilas" - kaikenlainen lääkityksen vaatiminen niin yskään kuin suupielten/sormenpäiden halkeilemisiinkin on minulle uutta ja outoa.

En osaa olla oikealla tavalla itsekäs ja vaatia hoitoa, niinkuin kai pitäisi. Mitä antaisitte neuvoksi tällaiselle kiltille?

Tarutar | 26.6.2009 klo 21:45:47