Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työssäkäynti hoitojen aikana
Minä olen ollut sairaslomalla koko hoitoputken ajan ja on ollut hyvä valinta. Läpi on tullut käydyksi kaikki mahdolliset syto-oireet. Nyt on menossa sädehoito, jäljellä 8 krt. Toukokuun alussa alkavat työt.Minusta saikku on ollut, kuten edellä mainitsin hyvä valinta. On saanut rauhassa potea oireita, käydä päikkäreille, kun on tullut väsy ja huuhata kaupassa "mitähän sitä pystyis tänään syömään".
Pääsi ulkoilemaan siihen aikaan päivästä, kun se sopi omalle keholle, sytojen aikana kävely laittaa valkosolut liikenteeseen. En saanut talven aikana riehuneita flunssa/mahatauteja. En erityisesti vältellyt mitään, kädet pesen saippualla ulkoa tullessani.
Aika ei ole käynyt pitkäksi. Hommasin heti alkuunsa Elisa Viihteen, joten sytojen aikana oli mukava katsoa niitä ohjelmia, joista piti, kun oli sohvalla löhöys-aikoja.
Minulla on muutama muusta syystä kotona oleva ystävä ja heitä olen tavannut säännöllisesti. On saanut puhua niin syövästä kuin kaikesta muustakin ja mieliala on pysynyt hyvänä.
Viikonlopun toivotuksin Piiku
- Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanapiikup
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanahelmiaino
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaTummaSuklaa