Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Työssäkäynti hoitojen aikana
Hei Santruzka! Olen ollut sairaslomalla leikkauksesta lähtien. Olisin ehtinyt olla töissä viikon ennen sytoja, mutta fysioterapeutti suositteli sairaslomaa ja oli ihan oikeassa käden paranemisen kannalta. Doketakseli teki tosi pahanolon useammaksi viikoksi ja tiputti valkosoluarvoni lähes nollaan, joten onkologi katsoi parhaaksi kirjoittaa sairaslomaa sytojen loppuun asti. Nyt CEF sen sijaan ei pahoinvointilääkkeiden ansiosta ole tuntunut juuri miltään. Voisi hyvin vaikka olla töissä. Itse asiassa 3kk kotona yksinään on jo alkanut tuntua hermoissa! Mutta minulla toiseksi viimeinen CEF juuri edessä, joten ei enää kauan tarvitse kärvistellä. Vointisi ja kuntosi ja ammattisilaatu varmaan kertoo sinulle sitten haluatko olla töissä hoitojen aikana vai kotosalla. Mikään sankari ei tarvitse olla, eli sairaslomaa kyllä saa jos siltä tuntuu. Puhu Tsemppiä sinulle taipaleellesi!- Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaOMG
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanahelmiaino
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaSantruzka
- Re: Työssäkäynti hoitojen aikanaTummaSuklaa