Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: käden turvotus
Hei, minullekin tuli lievää turvotusta lelikatun puolen käteen n. puoli vuotta leikkauksen jälkeen. Turvotuksen kyllä huomasi ihan katsomallakin se oli ranteen ja kyynärpään välisellä alueella. Kättä hieman tikkuili ja tuntui turralta. Yritin pumpata sormia pallolla ja ilman sekä pidin kättä aina tilaisuuden tullen ylhäällä. Muutoin en elämääni sen takia rajoittanut, siis liikkumista tai vast. Kontrollikäynnillä syöpäpolilla, lääkäri mittaili kättä ja sanoi, ettei vielä niin merkittävää turvotusta, että tarvitsisi lymffaa. Melkeinpä se sitten siihen se turvotus loppuikin (oli tehokas mittaus!). Olen hiihtänyt ja rullaluistellut melko paljon eikä käsi ainakaan niistä ole tykännyt huonoa. Punnerruksia olen tehnyt vain muutaman kerrallaan, mutta kuntosalilla olen keveitä puntteja nostellut. Toivottavasti turvotuksesi lakkaa, koita pumppailla, ja jätä syksyn haravointi ja ikkunoiden pesu huoletta muiden tehtäväksi ;)- käden turvotustuulta
- Re: käden turvotuslatu1
- Re: käden turvotusmummo45
- Re: käden turvotustuulta
- Re: käden turvotuslatu1
- Re: käden turvotustuulta
- Re: käden turvotusmervi
- Re: käden turvotusTigerlily
- Re: käden turvotusmervi