Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: käden turvotus

Hei!
Minulla turvotus alkoi n. vuoden päästä leikkauksesta. Olen saanut lymfaa siihen touko-kesäkuulla 6 kertaa. Se jouduttiin lopettamaan, kun siihen käteen tuli ruusu. Juhannuksen aikana sain tukihihan ja -käsineen. Pidän sitä aina työssä ollessani ja kuntosalilla käydessäni sekä lenkkeilessä. Hiha on auttanut minua paljon, en voisi tehdä työtäni, jos sitä ei olisi. Kuntosalilla minulle on tehty oma ohjelma, joka muutetaan tarvittaessa käteni kunnon mukaan. En nosta painoja, koska se rasittaa kaikkein eniten. Lihaskunto kannattaa pitää hyvässä kunnossa. Se oli minulle yllätys, kun viikko sitten lensin ja lento kesti muutaman tunnin. Minulla oli tukihiha ja -käsine kädessä koko lennon ajan. Käsivarttani alkoi särkeä parin lentotunnin jälkeen. Sitä piti pitää koko ajan kohoasennossa, jotta ei olisi ollut kipeä. Onko kokemusta kennelläkään? Heinäkuussa minulla oli siinä kädessä toinen ruusu, joka hoidettiin 20 pv antibiottikuurilla.
mummo45 | 12.9.2006 klo 20:19:40